Τρίτη 1 Απριλίου 2014

Δήλωση μεταμέλειας

Κυρίες και κύριοι, κάτοικοι του δήμου  Λαυρεωτικής, του Λαυρίου της Κερατέας και του Αγίου Κωνσταντίνου,

Εν πλήρει συνειδήσει και μετά λόγου γνώσεως, απολογούμαι ενώπιον σας και αναγνωρίζοντας τα ανομήματά μου δηλώνω ευθαρσώς τη μεταμέλειά μου διότι προέβηκα  στην σύνταξη επίμαχων κειμένων που περιείχαν δυσμενείς κρίσεις για την απερχόμενη δημοτική αρχή λόγω συναισθηματικής φόρτισης και εξαιτίας εμπειρικών δεδομένων που βίωσα κατά την συνεργασία μου στο παρελθόν μαζί τους.

Έχοντας πλήρη επίγνωση της σοβαρότητας των πράξεων και των λόγων μου, με πλήρη ελευθερία δηλώνω ότι αποκηρύσσω όλα τα χλευαστικά, κοροϊδευτικά και διχαστικά σχόλια που έχω γράψει κατά καιρούς γι’ αυτούς.

Για το λόγο αυτό στέκομαι με ταπεινότητα ενώπιον σας και δηλώνω απερίφραστα την ενοχή μου και ζητώ συγγνώμη.

Ειδικότερα θα ήθελα να ζητήσω ταπεινά συγγνώμη από τον δήμαρχο κύριο Λεβαντή για τους χαρακτηρισμούς που χρησιμοποίησα για το πρόσωπό του και δη ως Κωτσο-Ταβέρνας, ιδιοτελές άθυρμα δουλοπρέπειας, μαφιόζο της τοπικής πολιτικής σκηνής, άνανδρο, τραμπούκο, αχυράνθρωπο, μαλάκα, ολετήρα, ανίκανο, ανάξιο, ανεπαρκή, καιροσκόπο, αλαζόνα, βουλιμικό ανδρείκελο, παράσιτο, τρωκτικό, εκμαυλιστή, Σουλεϊμάν και διάφορα άλλα.

Επίσης ζητώ συγνώμη και από τους συνεργάτες του κ. Λεβαντή, την λεγόμενη Λεβαντική καμαρίλα καθώς και από την δημοτική μαφία των προμηθευτών και των εργολάβων που σε διαπλοκή με την διοίκηση του δήμου λεηλατούν το δημοτικό ταμείο.

Ειλικρινά, από εδώ και στο εξής θα  προσεύχομαι καθημερινά να έχει ο Θεός καλά τον κύριο δήμαρχο και όλη την αλητοπαρέα του που λυμαίνονται το δήμο Λαυρεωτικής, προκειμένου να συνεχίσουν απερίσπαστοι το έργο τους.

Τέλος σας υπόσχομαι πως από σήμερα θα σταματήσω πλέον να ασχολούμαι μαζί τους και να σας αποκαλύπτω τα ανομήματά τους.

Λαυρεωτική 1 Απριλίου 2014

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου